Veelgestelde vragen

Op deze pagina kunt u snel een antwoord vinden op uw vraag. Klik op een vraag voor het antwoord. Indien u geen antwoord heeft gevonden, dan kunt u uw vraag ook stellen via ons contactformulier.

Hoe lang moet mijn paspoort / id geldig zijn?
Ik annuleer mijn reis, krijg ik mijn geld terug?
Ik wijzig mijn reisdatum, krijg ik mijn geld terug?
Kan ik voor meerdere personen tegelijk een visum aanvragen?
Wat zijn de kosten voor een visum?
Moet ik voor mijn kinderen een apart visum aanvragen?
Hoe kan ik het visum betalen?
Hoe lang is het visum geldig?
Ik beschik niet over de Nederlandse of Belgische nationaliteit. Kan ik dan ook een visum aanvragen?
Wanneer moet ik uiterlijk mijn visum aanvragen?
Moet ik mijn visum printen?
Ik ben mijn visum kwijt, kan ik hem opnieuw uitprinten?
Ik heb na de aanvraag van mijn visum een nieuw paspoort of nieuwe ID aangeschaft (bijvoorbeeld na diefstal), moet ik dan een nieuw visum aanvragen?
Moet ik de exacte datum van binnenkomst op het visum aangeven?
Als ik mijn visum niet gebruik, kan ik dan mijn geld terug krijgen?
De informatie in mijn visum komt niet geheel overeen met de informatie in mijn paspoort. Kan ik dit laten aanpassen?
Als mijn visumaanvraag door Turkije wordt geweigerd, heb ik dan recht op restitutie?